Od nove normalnosti do rezilijentnog društva 

 
 
 

Što smo naučili tijekom gotovo dvije godine života s pandemijom korone? Sigurno to da mjere koje donosimo i način na koji se ophodimo s krizom poput pandemije znatno oblikuju način na koji živimo i surađujemo. Kako to ima dugoročne zdravstvene, ekonomske i društvene posljedice. Ali i to koliko smo sposobni nositi se na funkcionalan način s izazovima i lošim okolnostima. 

Upravo ta rezilijentnost na osobnoj, organizacijskoj i društvenoj razini ostati će ključna kompetencija budućnosti s obzirom na predstojeće neizvjesnosti i izazove. 

U okviru ove studije detaljno smo ispitali kako podržati rezilijentnost na razini pojedinaca kroz fokus na zajedništvu, pažljivosti i osobnom razvoju. Kako organizacije učiniti rezilijentnijima kroz okrenutost prema dugoročnim ciljevima i fleksibilnosti. I kako izgraditi povjerenje koje je tako ključno za razvoj rezilijentnog društva.

Dostupno odmah

2022.

Uključeno u pretplatu

Pojedinačna cijena: €900 + PDV

Više →

Sadržaj

  • UVOD: Pandemija i nova normalnost

  • Rezilijentni pojedinac

  • Rezilijentna organizacija

  • Rezilijentno društvo

  • PERSPEKTIVA: Skandinavska umjerenost u doba pandemije – švedski model. Prilog Iva Kornfein Groš, MA of the European Sciences.

Statistički prikazi i tablice: Smrtnost 2020./2021. u u usporedbi s godinama prije COVID-19| Značaj zdravlja kao osobnog i društvenog problema | Procjena aktualne financijske situacija i očekivanja oko budućeg razvoja privatnih kućanstava |Utjecaj pandemije na uvoz i izvoz RH | Utjecaj pandemije na osobnu potrošnju | Utjecaj pandemije na BDP | Pozitivne i negativne promjene tijekom pandemije iz perspektive građana | Razvoj zadovoljstva životom |Utjecaj pandemije na psihičko stanje | Organizacijski aspekti s utjecajem na dobar prolazak kroz pandemiju i na dugoročnu rezilijentnost poduzeća | Slaganje sa strogosti mjera za suzbijanje pandemije | Povjerenje prema institucijama, medijima i ljudi međusobno | Povezanost povjerenja prema institucijama i stope cijepljenja | Razvoj online interakcije građana s javnom upravom | Interes za novim oblicima političke participacije | Usporedba Hrvatske i Švedske po ključnim pandemijskim indikatorima 

Primjeri & poslovni slučajevi: Elyze | Happythings | Judy | M&S | McDonalds | Netflix | Ottilia | Peleton | Plant | Talking Pen | Tesla | Unilever | Zoom

 

71% pripadnika Gen Z osjeća se pomalo izgubljenima od kada je počela pandemija korone

Izvor: RADAR Q2 2021.