Trendovi u prehrani

 
 
 

U prehrani se slično kao i u modi danas puno toga događa paralelno. A trendovi se brzo izmjenjuju. Na policama supermarketa vidimo sve od zdravog i transparentnog, preko lokalnog i autentičnog do gurmanskog užitka i inspiracije. No nije sve neusmjereno. Budućnost imaju prvenstveno ona nova rješenja za nabavu, pripremu, posluživanje i konzumaciju hrane koja donose uštedu vremena a da su ujedno ukusna, zdrava i održiva. U okviru ovog dosjea sažimamo naše uvide o tome kako prehrana reflektira stilovi života budućnosti te koje ključne sposobnosti je potrebno izgraditi kako bismo ostali relevantni: biti na usluzi brojnim nišama i otvoriti direktne kanale kojima dopiremo do potrošača gdje i kada nas treba.

Odmah dostupno

2021.

Uključeno u pretplatu

Pojedinačna cijena: €900 + PDV

Više →

Sadržaj

  • Uvod: Manything goes 

  • Razgovor s tri para iz tri generacije o prehrani

  • Prilagođeno ritmu života 

  • Cjelovito zdravo 

  • Autentično & održivo 

Statistički prikazi i tablice: Pregled relevantnih načina života koji oblikuju prehranu budućnosti | Statistike o promjenama u osobnoj potrošnji pojedinih kategorija namirnica | Važnost trošenja manje vremena na pripremu hrane po demografskim skupinama | Interes za novim ponudama snack-ova | Interes za pojedinim funkcionalnim dodatcima | Interes za novim rješenjima za jednostavniju nabavku namirnica | Važnost zdrave prehrane | Što je to 'zdrava prehrana'? | Interes za alternativama mesu | Interes za informacijama i novim rješenjima koji pomažu zdravijoj prehrani | Interes za novim načinima podrške kulinarstvu | Interes za lokalnom prehranom i vlastitim uzgojem | Interes za novim rješenjima kako unaprijediti održivost u prehrani | Načini informiranja o održivosti proizvodnje | Pregled površine za organsku proizvodnju hrane

Kvalitativa: Što vam spontano padne na pamet kada čujete pojam „prehrana“? | Koliko vam je općenito važna prehrana? | Koja su vaša prva sjećanja na kuhanje, još iz djetinjstva? | Što se promijenilo od tada? Kako se danas hranite? | Gdje nabavljate hranu? | Koje su vaše omiljene marke prehrambenih proizvoda? | Jeste li primijetili u zadnje vrijeme neke novosti oko prehrane? | Smeta li vas nešto ili frustrira oko današnje prehrane? | Namjeravate li nešto promijeniti oko prehrane? | Čemu se nadate, kako će izgledati budućnost prehrane?

Primjeri & poslovni slučajevi: Apeel | Aptonia | Argeta | Beyond Burger | Braniac Kids | Cerebelly | ChefWave |Coca Cola | Coolinarika | Corkbuzz | Danone | Dorito  | Dose  | Eataly | Electrolux | Everlywell | Felix | Fresh Bowl  | Frischepost | Gatorade | GreenBox | Gruntek | Habit  | Happy Eggs | HelloFresh | Home Chef | Home Chef | Immi | Infarm | Jana | KFC | Konzum | Lidl | Lumen | Nestle | Next Level Burger | Nu Company | Nutriscore | Plac2Go | Plenty | Podravka | Polar | Rugenwalder Muhle | Seawater Cubes | Share | Spar | Sufferfest | Tevel Aerobotics Technologies | The School of Artisan Food | Uber Eats | Unilever | Yumi

 

"Voljela bih i da zdravije varijante budu instant, jer nema se vremena. Dok nasjeckam svo povrće to traje."  

Izvor: Ž, 35 g.

"Nadam se da ćemo se okrenuti kvalitetnijim namirnicama. Da možemo dobiti širok izbor namirnica kod kojih točno znamo odakle su i u kakvim uvjetima su uzgojene. Da jedemo manje, ali sa većim užitkom."  

Izvor: M, 51 g.