On-trend
Koliko god je važno poznavati svog „prosječnog korisnika“: ako nas zanima budućnost vrijedi se pozabaviti i onima koji idu dalje od toga, koji su visoko zainteresirani i prate sve novo što se događa u nekom području, koji prvi prihvaćaju inovacije u povezanim kategorijama i koji svojim znanjem i iskustvom u području svog interesa utječu na druge.
U okviru ove studije profilirali smo te ljude koji su kritični za prihvaćanje inovacija u nizu područja, od financija i prehrane do tehnologije, mobilnosti, mode, sporta, zdravlja i održivosti.
Dostupno odmah
2023.
Sadržaj
Trendseteri
Digitalni nomadi
Kripto bros&sis
Ulagači s učinkom
Gym rats
Outdoors people
Foodies
Vegani & vegetarijanci
Fashionistas
Gejmeri
e-Mobilni
LOHAS
Statistike: svaka skupina detaljno je profilirana demografski kao i po svojim vrijednostima, interesima i načinu života.
Primjeri: Beyond Burger | Blackrock | Farmersfridge | GymBeam | InteractiveBrokers | Krav Maga | Lapdesk | LAQO | Markthalle Stuttgart | Maybelline | Nitendo | Outdoors People Magazine | Solaire | Spincity | Spotify | Virgin | Zurich Instagram | Xbox | Caliber | Tesla | Fantastic Zagreb | IQAir | Noble Panacea