On-trend

 
 
 

Koliko god je važno poznavati svog „prosječnog korisnika“: ako nas zanima budućnost vrijedi se pozabaviti i onima koji idu dalje od toga, koji su visoko zainteresirani i prate sve novo što se događa u nekom području, koji prvi prihvaćaju inovacije u povezanim kategorijama i koji svojim znanjem i iskustvom u području svog interesa utječu na druge.

U okviru ove studije profilirali smo te ljude koji su kritični za prihvaćanje inovacija u nizu područja, od financija i prehrane do tehnologije, mobilnosti, mode, sporta, zdravlja i održivosti.

Dostupno odmah

2023.

Ekskluzivno dostupno u okviru pretplate

Više →

Sadržaj

  • Trendseteri

  • Digitalni nomadi

  • Kripto bros&sis

  • Ulagači s učinkom

  • Gym rats

  • Outdoors people

  • Foodies

  • Vegani & vegetarijanci

  • Fashionistas

  • Gejmeri

  • e-Mobilni

  • LOHAS

Statistike: svaka skupina detaljno je profilirana demografski kao i po svojim vrijednostima, interesima i načinu života.

Primjeri: Beyond Burger | Blackrock | Farmersfridge | GymBeam | InteractiveBrokers | Krav Maga | Lapdesk | LAQO | Markthalle Stuttgart | Maybelline | Nitendo | Outdoors People Magazine | Solaire | Spincity | Spotify | Virgin | Zurich Instagram | Xbox | Caliber | Tesla | Fantastic Zagreb | IQAir | Noble Panacea