Metaverzum

 
 
 

Treba li uopće ikome visoko imerzivni doživljaj interneta kroz 3D virtualne prostore i osobne avatare kakav obećava metaverzum? To je možda krivo pitanje. I za društvene mreže koje danas dominiraju Internetom bi prije njihovog proboja rijetko tko rekao da je upravo to ono na što cijeli svijet čeka. Ali činjenica je da metaverzum u usporedbi s društvenim mrežama ostaje relativno pust.

U okviru ove studije bavimo se pitanjem tko su hrabri pioniri virtualnih svjetova. I koji su potencijali budućeg razvoja. 

Dostupno odmah

2023.

Uključeno u pretplatu

Pojedinačna cijena: €000 + PDV

Više →

Sadržaj

  • AR, VR i Web3

  • Zabava u metaverzumu

  • Retailverse

  • Suradnja u metaverzumu

Statistike: Razvoj udjela korisnika interneta putem mobitela | Razvoj udjela korisnika društvenih mreža | Interes za pojedinim aktivnostima u virtualnoj realnosti po generacijama/dobi | Interes za kontaktnim lećama kao sučeljem za proširenu realnost | Oblikovanje osobnog avatara | Posjedovanje i interes za VR opremom | Razvoja broja korisnika VR igara | Metaverse kao mjesto za praćenje medijskih sadržaja | Virtualna putovanja | Metaverse kao mjesto za šoping | Interes za AR podrškom pri kupovini | Posjedovanje i interes za virtualnom imovinom | Razvoj prometa s NFT | Metaverse kao mjesto zabave i druženja | Metaverse kao mjesto poslovne suradnje | Metaverse i zdravstvo | Metaverse i edukacija | Metaverse kao virtualna poslovnica

Primjeri: Aitana Lopez | Alo Sanctuary | Apple | Bank of America | Bigscreen | BMW | BoredApes | Crate&Barrel | Decentraland | Degree | Embodied Labs | EndeavorRX | FitXR | Flirtual | Fortnite | GenAI | Gucci | HSBC | Hungry Howie's | IKEA | L'Oreal | LAQO | M Social | Mattel | McDonalds | Medivis | Medivis | Mercedes Benz | Meta | Mia Hand | Microsoft | Miquela | Neurable | Neuralink | Nike | Paerson | Pokemon Go | Praxis | Ray Ban | Riga | Roblox | Rooom | Second Life | Seoul | Snapchat | Starbucks | Telesuit | The Sandbox | The Sims | Toyota | Vans | Zepeto World