Marke budućnosti
Gube li marke značaj u današnjem svijetu? Daleko od toga. Dapače, marke danas imaju više mogućnosti transformativnog djelovanja na ponašanje kupaca nego ikada. Koliko god ljudi tražili povoljno i bili kritični prema reklamama, pa i konzumerizmu kao takvom: i dalje traže proizvode nabijene značenjem. S obzirom na preobilje marki i proizvoda na današnjim zrelim tržištima potrebno je međutim suštinski preispitati ulogu brenda. Za marke iduće generacije sve značajniji postaju socijalni aspekti, a jake marke postaju orijentacijske točke koje daju smisao i osjećaj pripadnosti u inače sve nepreglednijem svijetu. Svaka ozbiljna marka si danas mora postaviti pitanje koji je njezin konstruktivni doprinos društvenoj promjeni. Ujedno ta rastuća očekivanja prema društvenoj odgovornosti poduzeća u kombinaciji s radikalnom transparentnošću koju donose društvene mreže još više nego prije nalažu da poduzeće stvarno živi vrijednosti koje propagira.
U okviru ove studije ispitali smo upravo te aspekte koji su za razvoj marke budućnosti ključni: kako marka može postati konstruktivni akter društvene promjene; kako razviti recipročan i interaktivan odnos s javnošću i sa svojim korisnicima putem društvenih mreža i digitalnih zajednica; i kako kroz jasnu internu komunikaciju i aktivaciju kroz cijelu organizaciju stvoriti autentičnu marku.
Dostupno odmah
2022.
Pojedinačna cijena: €900 + PDV
Sadržaj
Marka iduće generacije
Transformativna marka
Umrežena marka
Autentična marka
Statistike: Razlozi za kupovinu skupljeg proizvoda | Interes za isprobavanje novih marki / po generacijama | Posebno cijenjene marke | Vrijednosti marke koju se posebno cijeni | Što bi marka koju se cijeni mogla još poboljšati | Društveno odgovorna poduzeća u RH | Reputacija marke kao izvor informacija o održivom poslovanja | Bliski načini za smanjiti osobni ekološki otisak | Broj aktivnih korisnika društvenih mreža globalno | Razlozi sudjelovanja na društvenim mrežama | Izvori informacija o novim proizvodima i markama | Nedostajući medijski sadržaji | Interes za sudjelovanjem na virtualnim druženjima | Poželjni izvori informacija | Pračenje influencera / po dobi | Interes za izravnu podršku content creatorima | Društveno odgovorno djelovanje poslodavca | Smislenost posla koji se radi | Pokretači spremnosti na zalaganje na radnom mjestu
Primjeri: ALDI | Alexa | Barilla | Coca Cola | DM | Dove | Edeka | forum.hr | Gotham Greens | Gymshark | Harley Davidson | Impossible | Kurosome Rewear | Lemonade | Liquid Death | NRMA | OnlyFans | Penny | Red Bull | Rewe | Sainsbury | The Guardian | The North Face | UTMB | vFairs
Povjerenje u marku je jedan od ključnih faktora zbog kojeg smo spremni platiti više
Izvor: RADAR Q2 2021.