Životni ciljevi i ambicije
Čini se kao da su neka velika očekivanja i nade u dugotrajni društveni napredak, ekonomski rast i tehnologiju koja utire put u bolju budućnost dobrim dijelom zamrli. Da mnogi nemaju osjećaj da stvari stvarno idu na bolje i da ih očekuje bolja budućnost. U tim uvjetima ne iznenađuje okretanje prema onim snovima i ambicijama koji su neposredno pod vlastitom kontrolom i koji se tiču osobnog života i odluka. Što dakle očekujemo od života? Što je stvarno važno? Što znači napraviti nešto od svog života? Koji su to ciljevi i aspiracije koji intrinzično motiviraju i dugoročno usmjeravaju naše ponašanje? I koje poslovne prilike proizlaze iz toga? To su pitanja na koja naša nova studija pruža odgovore.
Dostupno odmah
2025.
Pojedinačna cijena: €1.600 + PDV
Sadržaj
Homo prospectus
Obitelj na prvom mjestu
Karijera, postignuće i status
Samoostvarenje i kreativni doprinos
Statistike: Temeljne vrijednosti u RH | Životni ciljevi | Preferirani oblik partnerstva | Želja za samostalnim životom | Atraktivan partner | Značaj posvećivanju obitelji | Značaj poslovnog uspjeha i karijere | Atraktivno radno okružje | Interes za dodatnim zdravstvenim osiguranjem | Opći interesi | Spremnost na osobni društveni doprinos | Doživljaj smislenosti vlastitog radnog mjesta
Primjeri: Active O2 | Adidas | Allianz | American Express | Apple | Audi | Aware | AXE | Cytiva | DerTour | Ferrero | HelloDivorce | Hinge| ING DiBA | Levis | Mini | Nike | Novartis | Progressive Insurance | Techniker Krankenkasse | Teilzeit.Talente | The World Institute for Action Learning | Tokio | Volkswagen | Wiener osiguranje | Zuruch Insurance
Najraširenija aspiracija u RH: putovati oko svijeta.
Izvor: RADAR 2021.