Nova studija: Marke budućnosti

Gube li marke značaj u današnjem svijetu? Daleko od toga. Dapače, marke danas imaju više mogućnosti transformativnog djelovanja na ponašanje kupaca nego ikada. Koliko god ljudi tražili povoljno i bili kritični prema reklamama, pa i konzumerizmu kao takvom: i dalje traže proizvode nabijene značenjem. S obzirom na preobilje marki i proizvoda na današnjim zrelim tržištima potrebno je međutim suštinski preispitati ulogu brenda. Za marke iduće generacije sve značajniji postaju socijalni aspekti, a jake marke postaju orijentacijske točke koje daju smisao i osjećaj pripadnosti u inače sve nepreglednijem svijetu. Svaka ozbiljna marka si danas mora postaviti pitanje koji je njezin konstruktivni doprinos društvenoj promjeni. Ujedno ta rastuća očekivanja prema društvenoj odgovornosti poduzeća u kombinaciji s radikalnom transparentnošću koju donose društvene mreže još više nego prije nalažu da poduzeće stvarno živi vrijednosti koje propagira.

U okviru ove studije ispitali smo upravo te aspekte razvoja marke: koliko je važna društvena uloga marke; kako razviti recipročan i interaktivan odnos s javnošću putem društvenih mreža; i kako kroz jasnu internu komunikaciju i aktivaciju kroz cijelu organizaciju stvoriti autentičnu marku. 

SADRŽAJ:

Marka iduće generacije

Transfomativna marka

Umrežena marka

Autentična marka

Robert Percevic