Nova studija: Zdravlje i wellbeing
Puna informacija, aktualnih istraživanja, mišljenja kupaca, poslovnih primjera i procjena stručnjaka.
Sadržaj:
1. Inovacije u zdravstvu kao strateški prioritet
Stojimo pred ozbiljnim izazovom nalaženje novih rješenja kojima možemo osigurati održivost zdravstvenog sustava. Samo napredak u liječenju nije odgovor. Promocija zdravog načina života, prevencija oboljenja te efikasni modeli održavanja zdravlja i pružanja dugoročne skrbi dolaze sve više u fokus.
2. Trebamo učinkovitije modele isporuke
U budućnosti trebamo širi izbor mogućnosti isporuke zdravstvene skrbi i veću odgovornost stanovništva koje je svjesno kako je zdravstvo prvenstveno pitanje osobne odgovornosti.
3. Kako olakšati liječnicima posao?
Jedan od osnovnih problem već danas je preopterećenost zdravstvenog sustava koja će se u budućnosti još zaoštriti. Kao scenarij budućnosti nazire se jasnije definirana košarica temeljnih usluga uključenih u osnovno zdravstveno osiguranje te veći fokus na prevenciji i samo-odgovornosti pacijenata. Digitalizacija, napredak medicinske tehnologije i farmacije otvara nove mogućnosti, ali mora biti dobro promišljena i uzeti u obzir stvarne potrebe i ograničenja medicinske prakse.
4. Zdrav život i revitalizacija u svakodnevnici
Danas biti zdrav sve više znači biti obuhvatno u svojoj najboljoj mogućoj formi, a zdravlje se proteže kroz sve aspekte i trenutke života. Zdravlje znači i uživati u životu i biti rezilijentan. Znači imati energije za život umjesto vođenja iscrpljujućeg života pod stalnim stresom. Kao potrošači tražimo inovacije koje nam pomažu živjeti zdravije i ovisimo o brendovima da nam pomognu postići ciljeve – bilo da se radi o prehrani, fizičkoj aktivnosti, odmoru ili uređenju stana.
5. Više (digitalne) tehnologije za postizanje zdravstvenih ciljeva
Investicije u digitalna rješenja u zdravstvu brzo rastu. Raspon ide od zdravstvenih foruma i savjeta na internetu preko osobnih zdravstvenih aplikacija, wearables i telemedicinskih
usluga do kompleksnih AI sustava i robotizacije. Uz sav potencijal koji digitalizacija pruža bitno je usmjeriti razvoj tako da stvarno pomogne unaprijediti zdravlje korisnika umjesto da rješenjima koja nisu promišljena do kraja otvori samo put jeftinoj zdravstvenoj skrbi upitne kvalitete.
6. Optimiziran patient-journey
Tradicionalni zdravstveni sustav u mnogome zaostaje za unaprjeđenjima korisničkog iskustva na koja smo navikli u drugim uslugama. To razumljivo vodi do znatnog nezadovoljstva korisnika i brojnih otvornih prilika za unaprjeđivanjem iskustva. Kao i u drugim područjima tako i u zdravstvu očekujemo skrb i usluge koji su jednostavni, dostupni, koordinirani i prilagođeni nama; a mnogi su spremni dodatno platiti za takvu udobnost